Fredagsmys !

Hej alla bloggare !! Kom nyss hem med bussen , asså usch vilken väder det är ute det har regnat hela dagen så himla tråkigt eller vad tycker ni ? vi hade ju engelska prov idag i skolan det gick väl ganska bra för mig trodde att det skulle gå bättre . Jag ska snart hoppa in i mina ridkläder , det är så jäkla skönt nu när det är helg i morgon eller på söndag åker jag och Sara och min pappa till Vännersborg vet inte vilken dag det blir jag få ringa till pappa och kolla ... Nästa vecka är det Höstlov ! åker till Göteborg och shoppar då .
Nu måste jag kila iväg ska åka till stallet och rida . Vi hörs sennare ♥


Kommentarer
Postat av: ellen

Svar: Åh jaa, visst är dom :)



Ha en bra dag!

Kram

2009-10-17 @ 13:40:37
URL: http://ellenstjernholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0