090708

Vaknade vid 10 tiden , helt slut jag gick och la mig typ vid 1 tiden igår , så man förstår ju varför .

sen så ringde Pauline och fråga om vi kunde åka ut till Hampus och rida lite där och det gick ju bra , så vi cyklade ut ditt vid 11 tiden , shhiet vad långt det va jag trodde mina ben skulle gå av nästan ..
Vi red ugnefär i två timmar . På hemvägen så red vi på vägen lite och då så kom det en galning och kör det fortaste han kan utan att bromsa in , hästen blev ju as rädd , jag blir så jävla trött på såna idioter ibland .

Efter det så cyklade vi hem den långa vägen igen . sennare så åkte vi till Skara och köpte ett par skit snygga ridskor , älskar dom <3 .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0