Svaren

Här kommer några svar på frågestunden :) .


Postat av : KAWAiiKAi ~
1. Har du pojkvän?
2. vad tkr du om namnet Ragnar, SMEX OR NOT?! 8D
3. vad tkr du om min blogg, http://www.kawaiikai.blogg.se/? :3
4. vad vill du bli när du blir stor? :D
Svar : Nej det har jag inte . Namnet Ragnar , det är smexigt (y . Den är cool . Jag vill bli polis .

Postat av : Bianca
1. har du en egen häst/ponny ?
2. vem är din bästis ?
3. hur många gånger rider du i veckan ?
Svar : nej jag har ingen egen häst , fast jag skulle gjärna vilja ha en :) . Det är Pauline , fast det finns andra nära vänner till mig ochså ;) . Det beror på , jag brukar rida hoss några kompisar , fast jag rider 1gång i veckan på ridskola :D

Postat av : Linnéa
Är det din hund på bilden?
hur gammal är den?
tröttnar du ibland på att ha hund?
Svar : Ja det är min hund . Kinza är 6 månader gammal . jaaa det gör jag .

Postat av : Elsa
- Gillar du ngn kille?
- Kan vi va ngn dag? ;P
- Ditt absoluta favvoplagg i garderoben??
- Dina 5 favvobloggar?? (Kanske min...) [:
Svar : Nja kanske det . ja det kan vi :) . hmm svår fråga , det är nog aprikos rosa tröja som jag köpte ifrån Ginatrocot .
Kenza , Stina lee , Kissie , Egoinas blogg , Paulina , fast det finns andra bra bloggar jag brukar läsa .


Postat av : Lina 
favorit affär ? :)
varför började du blogga ?
Svar : Det finns många bra affärer fats jag tycker nog bäst om Gina tricot och Veromoda . Jag började läsa några bloggar , sen så tyckte jag att det var kul , så jag började blogga .

Postat av : Angelina!
favorit djur ?:)
favorit mat ?:)
Bästa blogg ? :)
Svar : Hästar :D . Pankakor och Tacos . Det är nog Kenzas :) .

Postat av : Ellen
Vad gillar du för märke på kläder?
Varför började du blogga?
Gillar du min blogg? -> http://www.elleeenb.blogg.se/
Svar : Svår fråga , jag brukar inte andvända så mycket märkeskläder , men jag tycker om Lacoste :d . Jag börjde läsa några bloggar , sen så tyckte jag att det var kul , så jag började blogga :) . ja den är bra :)

Postat av : emma 
favoritmusik?
Svar : Det är lite olika , men jag brukar lyssna mycket på Tokio hotel och Avril .

Postat av : Nadja
1. Favorit band/artist?
2. Favorit blogg?
3. vad tycker du är ett måste i en tjejs garderob just nu? (:
Svar : Jag tycker mycket om Tokio hotel . Kenzas blogg . Oj svår fråga , men det mest viktigaste är nog snygga tröjor .


Kommentarer
Postat av: Elisabet

Bra frågor ger bra svar! Pusss!

2009-07-10 @ 20:40:11
Postat av: Angelina

kul & läsa :D



händer i kväll då?:D

2009-07-11 @ 18:08:06
URL: http://angelinav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0