090816

Hej bloggen ! :)) förlåt för en usel uppdatering , men som ni vet så håller min dator på att krångla o så , fast nu är jag på mammas dator istället :) .
Dagen har varit helt okej
vaknade upp vid 10 tiden av att Kinza hoppade upp på sängkanten och slika mig rakt i ansiktet -.- lite sennare så kom Pauline hem till mig , sen va vi med några skit schyssta killar . Efter det så gick vi hem till Pauline och hälsade på hennes söta lillkusin gud så söt han va ;) . Vid 6 tiden så åkte vi ut till båten en stund , det blåste jätte mycke där ute ( haha ni vill inte veta vad som hände ..  jag råka tappa i min sko i vattnet och ja hade bara ballerina skor på mig , haha lyckat . På torsdag så börjar skolan igen , nej då måste man ju gå upp så himmla tidigt hatar det . 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0