Svaren

Av: linnbrask
1. har du designat din blogg sj ?
2. vart ligger affären "forever 21 ?
Svar: ja , jag har designat min blogg själv , gjorde det i paint . Någonstans i stockholm , vetiinte någonstan den ligger i Stokholm :)

Av: Amanda
1. vad är ditt favorit ämne i skolan?
2. vad gör du på fritiden?
Svar: ömn .. bra fråga , men det är nog idrott .
Jag är mest med mina kompisar och så brukar jag vara i stallet .

Av: Ericka
Har du någon pojkvän ??
Svar: nej

Av: Martina
Vart ligger forever
Svar: I Stockholm .

Av: Azy
Ditt bästa modetips ?
Svar: Mitt bästa modetips är nog att ha på sig kläder man trivs i , att hitta sin egna still .

Av: Isabella
Vad är ditt favorit djur ?
Svar: Hästar såklart ;)

Av: Anonym
1. Vad är din favoritmat ?
2. Vart brukar du köpa dina kläder ?
Svar: Fiskpinnar , potatis och dilsås . Mest brukar jag köpa dom på H&M och Ginatricot , fast ibland olika .


Kommentarer
Postat av: Yvonne Johansson

Grattis på födelsedagen Beckis. Hoppas du får en fin dag med mycket tårta o presenter. Du ska få nå´t av mig senare. Kram Yvonne.

2010-01-30 @ 00:54:47
URL: http://yvonnejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0