091309

Heeej bloggen !! :D
det var evigheter jag blogga nu , vi har ju flyttat ut till Lovene nu och det sämsta är att vårat INTERNET funkar inte !! jag blir så jävla arg .
Igår sov pauline och Sara över hos mig vi sov uppe på viden , kollade på värsta scary filmen , shiet vad läskig den va , hahah .
ska försöka att ladda upp lite bilder som jag har tagit ifrån huset .
om två veckor är det dags för centimeter hoppningen jag har skrivit upp mig på Bob så jag hoppas att det komer gå bra ni får hålla tummarna ;)) .
nu måste jag sticka Sara ska ha datorn nu .
Puss o Kram ! <3 ( jag lovar att jag ska uppdatera så fort jag kan )



Kommentarer
Postat av: TereseErica

min är hösten! =) har du haft en bra helg hittills?

2009-09-13 @ 13:12:34
URL: http://tereseerica.blogg.se/
Postat av: TereseErica

ja, den har varit jättebra! skall du kolla på VMA's idag?

2009-09-13 @ 15:04:42
URL: http://tereseerica.blogg.se/
Postat av: amanda

ush, jag hatar att internett oftast cpar på landet ! xd

2009-09-13 @ 17:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0