Måndag

OMG !!! vet ni vad som hände idag eller ? Det började med att jag och Sara skulle ta tåget hem till Lovene , vi fick stå och vänta vid tågstation  typ i en kvart ( 20 minuter ) sen så kom ett tåg vid 3 tiden och jag gick på tåget , sen så kom det en gubbe och frågade vart vi skulle till vi sa att vi skulle till Lovene och gubben sa att det här tåget går till Mariestad ! sen så fick vi vänta i 5 minuter tills nästa tåg kom och vi gick på det tåget , när tåget hade kört iväg så fick vi reda på att tåget gick till Järpås !! Sen när tåget hade släppt av oss i Järpås så tänkte vi gå till Lovene ( det är 8 km ditt ) sen när vi tänkte gå så kom det en buss som skulle till Lovene,Lidköping vi va så himmla smarta så vi missa bussen @@@ FYfan vad arg jag . Så vi från Järpås till Lidköping OMG det tog oss 2 timmar att gå ... När vi kom hem var klockan ungefär halv 6 , Ska snart gå och lägga mig jag är så himmla trött i mina ben . 
God natt darlings  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0