Hej sommar !

Heej ! :)
Det va ganska längesedan jag uppdatera nu , så jag tänkte lägga in några inlägg  .
Dagen har varit helt okej , vaknade kl. 05 helt slut ,, sen somnade jag om och vaknade vid 10 tiden .  sen va jag med Pauline och Hampus en liten stund , vi cyklade ner till stallet en kortis och vänta på några vänner men dom kom aldrig så vi cyklade hem istället . shiet vad varmt det har varit idag 24 grader va det hoss mig , sommaren har visst kommit :) .


I morgon åker jag på läger i 4 dagar så jag kommer inte blogga så mycket då " .
Vi hörs puss och kram ! :D



Kommentarer
Postat av: Anonym

hare så kuul på lägret :DD.



alla kommer sakna dej här i lidköping ;o



själv ska jaa bada på framnäs :D

2009-06-22 @ 18:18:51
URL: http://densomintevet.blogg.se/
Postat av: det är paou som skrev . xD

2009-06-22 @ 18:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0