En vanlig måndag

Hej alla !
Idag är det skitväder , det har regnat nästan hela tiden så jävla tråkigt eller vad tycker ni ? :p .

Jag tänkte berätta lite kort om dagen , jag va med Pauline och vi åkte till hippo ( Svenska foder ) och kollade lite , jag såg ett skit snyggt pullarträns skulle gjärna ha köpt det fast hade inga pengar med mig "/ . Sen åkte vi hem det var inte det lättaste att cykla hem det kom massa lastbilar och körde om oss och skit .
Nu så hinner jag inte skriva så mycket mera jag ska till Pauline och sova över , men jag kanske skriver lite där om jag hinner ;) . Puss och Kram ! ♥


                                                    Pullarträns 264,50 på Hööks


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Vi har haft det bra nu i nästan 2 dagar.. men de kommer bli regn igen

2009-07-13 @ 22:02:54
URL: http://rebeckanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0